Operátor náš každodenný

Autor: Andrej Krištúfek | 21.3.2008 o 15:14 | Karma článku: 3,74 | Prečítané:  609x

Ako doplatiť na službu, ktorú si neobjednáte, alebo pred Vianocami bude mat O2 nového zákazníka.

Áno, toto je ďalší zo série blogov, v ktorých sa niekto sťažuje na veľkú firmu, ktorá si robí so zákazníkov dobrý deň.

Jedného krásneho dňa sa rodičia rozhodli, že morský vzduch je skvelý na dutiny a "last minute" je vlastne celkom dobrý nápad. Pobrali sme sa teda za pekným počasím do Egypta. Na cestu som si samozrejme zobral mobilný telefón. Na dovolenke som však používal LEN SMS správy.

Na konci mesiaca mi prišla faktúra o 500 SK vyššia ako bol počet prevolaných minút a SMS správ. Prehrabal som mobilný telefón a spočítal minúty. Objednal som si úplne skvelú službu podrobného výpisu hovorov na internete, ktorý mi to potvrdil a tak som sa vybral do pobočky mobilného operátora.

Tam som sa dozvedel, že som mal zapnutú odkazovú schránku a teda všetky hovory, ktoré boli na môj telefón uskutočnené (a ktoré som nezdvihol, alebo zrušil) mi boli vyfaktúrované.

Poviete si 500 SK to nieje veľa... stali sa aj horšie veci. Áno! Lenže mňa zaujala tá technika.

Keď som si kupoval paušál služba odkazovej schránky mi bola automaticky aktivovaná. Opakovane som sa ju pokúšal zrušiť, ale môj intelekt na to nestačil a povedal som si, že to s ňou nejak prežijem. Potom mi ale operátor naúčtuje 500 Sk (len tak, že tu máš študent, plať) za službu, ktorú som si neaktivoval a čo je najlepšie je to služba pri ktorej nieje potrebné využiť roaming... Keď mi niekto zavolá nahrá sa to predsa na Slovensku nie?

Ďalšou otázkou je ako som mal vedieť, že ma čaká takýto postih za to, že mi môj operátor aktivoval službu? O takéto veci sa celkom zaujímam, ale táto informácia ma nejak obišla. Prečo teda nemá tento operátor (a áno nebude diskrétny ide o T-Mobile) dostatočne prehľadné ponuky?

Pred časom sa hovorilo, že príchod tretieho operátora bude mať pozitívny vplyv na všetkých zákazníkov. Myslím ale, že ho má len na zákazníkov siete O2, ktorí majú prehľad v tom, aká služba znamená čo.

Uvidíme sa v decembri... dovtedy to snáď vydržím.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Miliónové dotácie od Plavčana dostali aj pochybné firmy

Niektoré firmy, ktoré podporilo ministerstvo školstva, aby sa venovali vývoju a inováciám, nemajú s výskumom žiadne skúsenosti.

DOMOV

Odhalený sériový vrah patrí k najbrutálnejším

Muža zatiaľ obvinili, že týral svojho syna, no obvinenia by mali rozšíriť.

EKONOMIKA

Podmienky na získanie hypotéky sa opäť pritvrdili

Banky musia pri schvaľovaní hypotéky viac skúmať finančnú situáciu klientov.


Už ste čítali?